مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 110
  • بازدید دیروز : 113
  • بازدید کل : 664749

پیوند ها

ایمیل-ساخت اکانت ایمیل در Cpanel و روش دسترسی به آن


ایمیل-ساخت اکانت ایمیل در Cpanel و روش دسترسی به آن

روش ساخت ایمیل :

1- پس از ورود به کنترل پنل Cpanel وارد بخش Email Accounts شوید.


2- در این بخش نامی که برای ایمیل خود انتخاب کرده اید و همچنین رمز ورود به آن را وارد کنید. در بخش Mailbox Quota میزان فضایی از هاست خود که میخواهید به ایمیل اختصاص داده شود را وارد کرده و روی گزینه Create Account کلیک کنید.


روش دسترسی به ایمیل ساخته شده :

برای مثال اگر ایمیل شما info@domain.com باشد برای ورود به وب میل جهت خواندن ایمیل های تحت وب، در نوار آدرس مرورگرتان http://domain.com:2095 و یا http://domain.com/webmail را وارد کنید. صفحه ای مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد.


http://mihanwebhost.com/images/learning/cemail7


در این بخش ایمیل خود رمز آن را وارد کرده و روی گزینه login کلیک کنید. محیطی شبیه به عکس زیر خواهید دید که سه نرم افزار برای مدیریت ایمیل ها در اختیار شما قرار میدهد که با کلیک بر روی هر یک وارد ایمیل خود خواهید شد . حال میتوانید ایمیل های دریافتی خود را خوانده و یا اقدام به ارسال ایمیل کنید .
توصیه ما به شما استفاده از roundcube است ، به دلیل کاربر پسند بودن آن و همچنین شباهت ظاهری که به ایمیل های یاهو و جیمیل و ... دارد.

http://mihanwebhost.com/images/learning/cemail4

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 3924

برچسب های مهم

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما