مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 522
  • بازدید کل : 672411

پیوند ها

شتاب دهنده جوملا در موبایل WBAMP


شتاب دهنده جوملا در موبایل WBAMP

شتاب دهنده جوملا در موبایل WBAMP

سازگار با : جوملا 3x نوع : پلاگین نسخه افزونه : 1.6.0.607نسخه: انگلیسی

AMP یک فریم ورک متن باز است که موجب بهینه سازی کد های HTML می شود. کد های AMP سرعت لود بسیار بالایی دارند و باعث بار گذاری سریع صفحات وب می شوند و خواندن صفحات وب را برای کاربران تسهیل می بخشند. شما به عنوان یک برنامه نویس فقط تگ های خاصی از HTML را می توانید استفاده کنید و مجاز به استفاده از همه تگ ها نیستید. همچنین شما فقط می توانید کد های ساده CSS و آن هایی که دارای کاربرد بسیار هستند را استفاده کنید. استفاده از کد های جاوا اسکریپ نیز در همه جا مجاز نمی باشد. در واقع AMP استایل خاصی را برای کد های شما در نظر می گیرند و کد های CSS شما را نادیده می گیرد و آن کد هایی که حجم صفحات شما را افزایش می دهد را به عنوان عامل غیر مجاز در نظر می گیرد. البته پیاده سازی این فریم ورک برای افراد تازه کار کار زیاد ساده ای نیست. اما توسط پلاگینی که قرار دادیم می توانید سرعت لود صفحات سایت خود در موبایل را به شدت افزایش دهید. پلاگین فوق به سایت شما برای ساخت صفحات amp کمک می کند. هم اکنون می توانید نسخه تجاری این پلاگین را از ما تهیه نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2901

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما