مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 467
  • بازدید کل : 666555

پیوند ها

انتقال دیتابیس بین 2 سایت جوملایی با VData


انتقال دیتابیس بین 2 سایت جوملایی با VData

انتقال دیتابیس بین 2 سایت جوملایی باVData

اگر سایتی داشته باشیم و بخواهیم کاربران یا اطلاعات آن را به سایت جدید یا دیگری انتقال دهیم چه کار کنیم؟ vData را شاید بتوان یک افزونه مورد نیاز برای تمامی مدیران سایت و طراحان سایت که با جوملا کار میکنند دانست.چرا که هر مدیر سایتی بالاخره روزی فرا می رسد که بخواهد کمی یا همه اطلاعات سایت خود را انتقال دهد یا از آن بکاپ بگیرد.توسط این افزونه می توانید تمامی اطلاعات دیتابیس خود یا تمامی اطلاعات افزونه های خود را از سایتی به سایت دیگر منتقل کنید.این افزونه توانایی انتقال : مطالب, منو ها, مجموعه ها, کاربران, تگ ها و افزونه های جانبی مانند : Virtuemart, K2, JoomShopping, HikaShop, EShop, iJoomla Ad Agency, DJ Classified, PayPlans, MossetsTree, Easy Discuss, JomSocial, EasySocial, EasyBlog, SobiPro, ZOO, Kunena, JEvents, Event Booking, OS Property et را دارد. همچنین از بزرگترین خصوصیات این افزونه پشتیبانی از انواع دیتابیس است. به طوری که محیطی برای مدیریت و ویرایش دیتابیس نیز در اختیاز شما قرار می دهد تا به دلخواه بتوانید سطر و ستونی را حذف یا اضافه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه انگلیسی ی این افزونه ارزشمند را خریداری کنید.

سازگار با : جوملا 2.5 و 3


مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3007

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما