مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 106
  • بازدید دیروز : 113
  • بازدید کل : 664745

پیوند ها

اینستاگرام در جوملا با Vina Insta Photo Gallery فارسی


اینستاگرام در جوملا با Vina Insta Photo Gallery فارسی

اینستاگرام در جوملا با Vina Insta Photo Gallery فارسی

سازنده: وینا  سازگار با: جوملا 3x  نوع: ماژول نسخه: 2.3

اگر بخواهیم برترین افزونه برای نمایش تصاویر اینستاگرام در جوملا را به شما معرفی کنیم افزونه Vina Insta Photo Gallery رتبه اول را خواهد آورد. این افزونه یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین افزونه های گالری تصویر برای جوملاست، بدین صورت که شما نام حساب کاربری اینستاگرامی مورد نظرتان را به آن داده و این ماژول تصاویر موجود در آن حساب را به کاربران در سایت نمایش می دهد و هربار که تصویر جدیدی در آن اکانت اینستاگرامی منتشر شود بلافاصله در سایت نیز نمایش داده خواهد شد. از مزایا و امکانات این افزونه می توان به امکان تنظیم طول و عرض، امکان بلاک کردن نمایش تصویر از اکانت های خاص، امکان تعیین رنگ زمینه و رنگ متن، نمایش دکمه فالو در ماژول برای فالو کردن صفحه شما ( که موجب افزایش فالورهای شما خواهد شد)، امکان لایک کردن مستقیم تصاویر و ده ها امکان دیگر، این افزونه برای راحتی کار شما عزیزان کاملا فارسی شده و هم اکنون می توانید آخرین نسخه این افزونه ارزشمند را از سایت ما خریداری کنید.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2743

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما