مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 423
  • بازدید دیروز : 38
  • بازدید کل : 666502

پیوند ها

نمایش گالری مطالب به صورت ریسپانسیو با تاریخ شمسی


نمایش گالری مطالب به صورت ریسپانسیو با تاریخ شمسی

امکان نمایش تاریخ شمسی برای هر مطلب

حتما تابحال با این موضوع روبرو شده اید که وقتی با موبایل یا تبلت خود در حال وبگردی هستید با صفحاتی مواجه شوید که از لحاظ سایز و اندازه با موبایل یا تبلت شما همخوانی نداشته باشند و برای دیدن مطلب یا لینک مورد نظر مادام عملیات zoom in و zoom out کنید.

این وبلاگ ها از تکنولوژی ریسپانسیو بهره نمی برد. با تکنولوژی طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا ” Responsive design ” این مشکلات برطرف می شود.

اگر از طراحی ساده مطالب در سایت خود خسته شدید و می خواهید مطالبتان را در صفحه اول مانند شکل بالا نمایش دهید. افزونه گالری ریسپاسیو مطالب بهترین گزینه برای شماست ! این افزونه که تنها نسخه سالم و کاملا تست شده آن برای اولین بار توسط ما منتشر شده، قابلیت نمایش مطالب شما با چیدمان منحصر به فرد در دو مدل تصویری و مترو را دارد.و مطالب شما را کاملا به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل و تبلت نمایش می دهد. از امکانات جالب این افزونه می توان به امکان انتخاب چند مجموعه یا مطلب و امکان انتخاب متن مقدمه برای هر مطلب و امکان نمایش تاریخ شمسی اشاره کرد.

قابل نصب برای جوملا 2.5 و3.0


مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 3642

برچسب های مهم

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما