مهلت تست افزونه ها و قالب های ما 2 روز می باشد (در صورت معیوب بودن افزونه ها و اثبات آن مبلغ عودت می شود) برای دریافت افزونه ها و قالبهای رایگان ما حتما عضو کانال تلگرام ما شوید تا از تخفیف های ویژه ما هم آگاهی پیدا کنید.

نظرسنجی سایت

آیا از سرویس دهی سایت ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 398
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 672263

پیوند ها

افزونه درج کامپوننت در ماژول جوملا 2.5 , 3.0


افزونه درج کامپوننت در ماژول جوملا 2.5 , 3.0

همانطور که می دانید ماژول و کامپوننت در جوملا یک فرق اساسی دارند.کامپوننت برای ارتباط با کاربر از ماژول یا منو استفاده می کند.و کامپوننتی که ماژول اختصاصی نداشته باشد.تنها راه ارتباط آن با کاربران سایت منوها هستند.بگذارید دقیق تر توضیح دهم.فرض کنید یک کامپوننت فروشگاه ساز نصب کردید.

این کامپوننت دارای چند ماژول محدوداست.اما در بخش افزودن منو شما می توانید منوهای زیادی اضافه کنید.مثلا پروفایل من..لیست خریدهای من,لیست علاقه مندی ها...اما اگر این منو ها هرکدام یک ماژول بودند و شما می توانستید در هر موقعیت از سایتتان نمایش دهید زیباتر نبود؟ افزونه ای که برای شما منتشر کردیم دقیقا همین کار را انجام می دهد! درج کامپوننت در ماژول. کافیست لینک منوی خود (لینک کامپوننت) را در این ماژول وارد کنید و کار تمام است! حالا شما یک ماژول جدید برای کامپوننت خود دارید!


مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 3455

برچسب های مهم

کلیه حقوق این سایت متعلق به جوملا فایلز می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما